יום שני, 12 במרץ 2012

איזשהו גיבור הכובש את יצרו

בוקר טוב מוח. התעורר.

בקרוב אלך לישון. זה אומר שהפרופיל החשמלי של קבוצת תאי העצב הגדולה שמוכלת בתור הגולגלת שלי (ידועה גם בשם "מוח") הולך להשתנות. הולכת להיות שם חגיגה אחת גדולה. אני מאמין שרוב האנשים מכינים את זה בעזרת המונח "חלומות".

מילים. כל כך הרבה מילים. ואנשים, הו אנשים. שיהיו בריאים. משתמשים במילים כל כך הרבה. אין להם גבולות. עוד ועוד ועוד. אבל האדם הממוצע מתקשה. הוא מתקשה כל כך להגדיר. כמה אירוני. אף אחד לא באמת יודע למה הוא מתכוון. והביטחון שלהם, הביטחון שלהם כל כך גדול. הם מרימים את הקול שלהם. הם תוקפים. זועמים כמעט. אבל צריך להכיל אותם. וויכוחים לא מובילים לכלום. אף אחד לא משתכנע כשמתווכחים איתו. וזה התפקיד שלנו. הבוגרים. אנחנו מכילים אותם. אותם ואת המטענים שלהם. אנחנו מקבלים אותם איך שהם. אנחנו אוהבים אותם. אני מקבל את התפקיד הזה באהבה.

בכל יום אני מקבל הודעה בתיבת הדואר האלקטרוני שלי. בדיוק בחצות הלילה, בדיוק מושלם. זוהי חידת השח היומית. מזמן לא לא פתחתי אחת מהן. אבל הן ממשיכות להגיע. זה אוטומטי. הכל אוטומטי. בקרוב אני אתעמק בהן. הן מתגעגעות אליי.

אני אוהב את היקום. את היקום ואת הכלבה שלי. לאקי. אני חושב שאני יותר אוהב אותה ממנו, וזה לפעמים גורם לי למעט ייסורי מצפון. אני לא רוצה לפגוע בו, או להכעיס אותו. אבל אני יודע שהוא מבין. למרות שהוא פגיע, הוא כל כך חזק.

הוא מדבר איתי בשפה כל כך יפה. אנשים חושבים שצרפתית היא יפה, יש גם כאלו שאוהבים גרמנית. אבל השפה של היקום, זה משהו אחר לגמרי. זה שהוא לא משתמש במילים בשביל להתבטא, זה מדהים. זה כל כך אוניברסלי. הוא כל כך רהוט וכריזמטי. אבל אני אוהב אנשים. אני מאמין בהם. אני מוכרח להאמין בהם.

ההתעוררות מהנה כל כך. המודעות הצלולה. הקשב הפנימי לכל קלטי החושים. והעיבוד. האהבה העצמית. כמה טוב לחיות בשביל עצמי.

להניח את הכעס על הריצפה. זה כל כך משחרר. לא לנטור טינה. לא לרצות לנקום. להתבגר. עוד ועוד ועוד.

לשתף פעולה עם עצמי. אנחנו צוות מנצח.

את הכלבה שלי אני אוהב יותר מכל.

עידן, כדור-הארץ, סוף רישום מספר 3.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה